"düşün, düşün ki düşün gelişsin"
En moda isyanlar yaşadım; demode oldu, faydası olmadı…
En çılgın tavırlar taktım takıştırdım; hiçbiri bana yakışmadı!..
En trend elbiseler denedim ruhuma; hiçbiri bende şık durmadı!..
Allı pullu sözleri herkese dağıttım… Kırık dökük kendime ayırdıklarım!..
Taptaze hedefler koydum önüme… öylece seyrettim; sonunda bayatladı!..
Son kullanma tarihi geçmiş planlarla yola devam edilmez!..
Albenili düşler gerçeğe giydirilmez!..
Kimileri parlak düşler kurmayı sever…
Bense; göz kamaştıran düşlerin, gerçekleri görmemizi engellediğini düşünüyorum!..
Herkesin modası kendine!
Başkasının imkansızı, senin elinin altındadır belki de!..
Sen, kendi imkansızını seç!
Kendi zorunu zorla!
Başkasına bol gelen düşüncelerin sahibiysen; unutma, sana bol gelen de başkasında tam oturuyor!..
İnsanların sözleriyle vazgeçtiğin hayallerin var ya; işte onlar, “sen”sin!..
Başkasını değil; kendini yaşa!..
Sen, sen ol; seni yaşa!..

Sümeyra Demir
Share

0 yorum: