"düşün, düşün ki düşün gelişsin"
Başarılı insanları diğer insanlardan ayıran özelliklerden biri de tutumlarıdır.
Başarısız olduğumu hisssettiğimde;Yaşam, bana bir şeyler mi anlatmak istiyorsun? Derim.
Çünkü...
Başarısızlık, ben bir başarısızım, demek değildir; Henüz başaramadım, demektir.
Başarısızlık, ben hiçbir şey gerçekleştiremedim, demek değildir; Bir şeyler öğrendim, demektir.
Başarısızlık, aptallaştım, demek değildir; Deneyerek yaşamak için gerekli inanca sahibim, demektir.
Başarısızlık, ümitsizliğe kapıldım, demek değildir; Deneme cesaretini gösterdim, demektir.
Başarısızlık, istediklerime sahip olamayacağım, demek değildir; Değişik tarzda bir şeyler yapmalıyım, demektir.
Başarısızlık, ben aşağılığım, demek değildir; Mükemmel değilim, demektir.
Başarısızlık, zamanımı boşa harcadım, demek değildir; Yeniden başlamak için bir nedenim var, demektir.
Başarısızlık, vazgeçmeliyim, demek değildir; Daha sıkı çalışmalıyım, demektir.
Başarısızlık, asla başaramayacağım, demek değildir; Daha sabırlı olmalıyım, demektir.
Başarısızlık, kendimden ümidimi kestim, demek değildir; Bir bildiğin var, demektir.

John Maxwell
Share

0 yorum: