"düşün, düşün ki düşün gelişsin"

Gülüşünden ilham almak yakışır ümmetine
Ağlamak ise yakışmaz gül tenine
Gülmek demek Gülden gelir bence
Gül yüzüne gülmek yakışır, ağlamak bize…
Sen gül efendim

Ben ağlarım
Yolunda ağlamayı
Gülmekten sayarım…
Şimdi gözümde yaş, günahlara kefaret mi bilmem

Sefil halimle adını anmak kurtuluşa vesilem
Devrinde olsam, olsam da ayaklarına kapansam
Gül tenine yüz sürsem Ellerinden öpsem…
Sen gül Efendim,

Ben ağlarım Yolunda ağlamayı Gülmekten sayarım…
Küsürlük ömrümde ne etsem az gelir

Sensiz yaşamak zeval getirir, cefa verir
Sensiz dünya ağlamaya gebedir Bir damla göz yaşına can verilir…
Sen gül Efendim

Ben ağlarım Yolunda ağlamayı Gülmekten Sayarım…
Çare aradım, aradımda bulamadım

Sözlerinden başka merhem yok gül yüzlüm
Saadet sende güzellik sende Sensiz dünya boş hemgame…
Sen Gül Efendim

Ben ağlarım Yolunda ağlamayı Gülmekten sayarım…
Ah çekerim ömrüm uzadıkca Bilmem ulaşabilirmiyim ravzana

Günahkâr bedenim daim hasta Umudum Rabbim, kurtuluruz inşaAllah…
Sen Gül Efendim

Ben ağlarım Yolunda ağlamayı Gülmekten sayarım…
Mustafa Vural
Share

0 yorum: